dimarts, 1 de desembre del 2015

A LES BARRICADES!

Durant dos mesos he estat defensant la CUP de les brometes, indirectes, retrets, etc que li feien companys independentistes com jo. Bé, defensar, defensar, tampoc, però sí que mostrava el meu descontentament perquè no manteníem l'actitud què creia que havíem de tenir; i això era mantenir la calma i esperar que pacientment, es posessin d'acord, perquè era que és evident que s'hi havien de posar.
Ara, la veritat, no sé ni què pensar, ni què dir. Potser és perquè se m'ha quedat la mateixa cara d'imbècil a mi i gairebé dos milions de persones que se senten en aquests moments estafades pels diputats al Parlament.
No em puc creure el què està passant. La gran oportunitat per al nostre país s'està evaporant davant dels nostres nassos. És que m'importen una m... els arguments dels cupaires, el mateix que m'importen els dels Juntspelsí. M'és igual els sacrificis que hagin de fer. Que es guardin els seus principis on els càpiga, els seus arguments, les seves creences polítiques. ENS IMPORTA UNA M!!! Estem parlant de la independència de Catalunya! La vegada que hi hem estat més a prop, la vegada en què aquest cop sí, anava de veritat i es podia com a mínim intentar aconseguir!
I uns surten amb que el president ha de ser tal, i els altres que no i que no. Es pot ser més infantil en un moment com aquest? Ja ho he dit més d'una vegada: no sóc pas votant de CDC, mai votaria en Mas en unes eleccions. De fet, en els jocs aquells en què et pregunten coses i al final et diuen a quin partit polític t'assembles, em surt la CUP! Doncs la veritat, em sembla que a les properes els votaran els quatre arreplegats de sempre, aquells que fa anys anàvem a les Diades com si anéssim en família de poquets com érem.
Què més dóna? Posem un president i ja està! Total, són 18 mesos, no? O això de l'any i mig també és una altra enganyifa? Posem qui sigui, fem el què hem de fer, i després, quan toqui, a les primeres eleccions catalanes de veritat, cadascú ja votarà a qui li doni la gana! Però ara? Ara no es tracta d'això! I quan sento a dia d'avui, els de la CUP fent el seu discurs, doncs està molt bé el què diuen sobre les seves idees, si no estan pas malament! Tant de bo es complís. PERÒ ARA NO ES TRACTA D'AIXÒ, RECÓRXOLIS! ara es tracta d'assolir la independència d'una vegada i deixar-se de punyetes!
Que no veuen el què estan fent a Espanya amb nosaltres? A què esperen? De debò tot és per en Mas? No deien que les persones no eren importants? Doncs què més els dóna? Els molesta que sigui la cara visible del procés? A mi també em sap greu que es concentri tot en la seva figura, però per la independència de Catalunya jo sacrifico els meus gustos, i segur que com jo, centenars de milers més, que fa anys que esperem aquest moment!
Senyors de la CUP, envejo la seva determinació i coherència, però si no baixeu del burro, que us donin pel sac, de debò!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada