dimarts, 17 d’octubre del 2023

ERRADA A L'ÚLTIM MINUT

Fa exactament cent dies (bé, algun més), que vaig fer la darrera entrada parlant d'una de les activitats que m'omplen les estones d'oci: els jocs. Era el 4 de juliol i tenia tot l'estiu per davant 😢😢😢😢😢 Pensava que un cop passat, explicaria com havia anat, però ho he anat deixant... per què serà?

Si ho faig avui és perquè un dels jocs, el wordle científic, arribava aquell dia als 200 encerts, cosa que tenia molt mèrit perquè té un vocabulari de vegades molt elevat. Doncs ja ho veieu a la imatge. Cap errada, i ja hem arribat als 300 encerts, sent ja la ratxa més llarga de qualsevol altre joc disputat. Hi ha un tema a aclarir, que és que als wordles ecspanyols, no es fa reset si un dia t'oblides, així que els dos dies que em vaig despistar no em van deixar el comptador a zero com sí m'ha passat en els altres. I com estan aquests altres? 

Doncs malament. Malament perquè darrerament m'equivoco força i no arribo a encertar la paraula. A veure, tots estan entre el 97% i el 99% d'encerts, però he anat fallant de tant en tant. El més greu va ser el wordle dels accents, que tenia el rècord a 121 i vaig fallar quan feia el 120. Increïble. De manera que allà està encara el rècord. El castellà a seques, continua el rècord de 93 i em vaig acostant lentament. EN anglès, català i ARA, acabo de començar de nou per haver fallat, i els rècords continuen en 95, 138 i 108 respectivament. Ja obvio els números del mòbil anterior per no embolicar la troca. A veure si puc canviar les ratxes.

Dels sudokus, tres quarts del mateix. Les últimes setmanes m'he anat equivocant i ara estic recomençant una nova sèrie, tenint la ratxa en 173 seguits que hi vaig arribar aquest estiu. I sobre el cuestionados, doncs prou bé, la veritat. Falta poquet per tancar lliga, cinc dies, i si no hi ha sorpreses, assoliré la meva millor posició (va ser 346 l'últim mes), ja que ara estic a 242. També he superat el rècord de punts, que estava en 1378 i ara ja estic a 1408. A veure com acaba la setmana. Partides guanyades 546 per 406 de perdudes (vaig fent forat de mica en mica). I de trofeus, déu n'hi do: 60 podis (13-38-19) de 89 partides, que vol dir premi en un 67%!!!! Aquí sí que puc estar content. A les lligues privades en porto 6 de 35, és una altra història. I de torneigs, sis podis més (2-2-2).

Si no hi ha cap esdeveniment important, ens retrobem per Nadal parlant d'aquest tema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada