dimecres, 6 de juny del 2018

COLOSSAL

Potser no és colossal l'adjectiu més adient per a aquesta pel·lícula, però sí que la podríem qualificar
de sorprenent, entretinguda... fins i tot màgica. La veritat és que tenia interès en donar-li un cop d'ull, tot i que en un inici, no sembla ser més que un divertimento estrany d'un director espanyol jugant a primera divisió. Però com bé dic, tenim una sorpresa, i molt agradable.
Al meu parer, un encert de pel·lícula. No acaba de tenir el "punche" que la catapultaria a la fama, però la veritat és que m'ha captivat. La història d'una noia (brillant Anne Hathaway, Déu n'hi do, com dóna als seus personatges un plus de gran interpretació, segui qui sigui), que li van molt malament les coses tant socials com personals, i que torna al poble de la seva infància. Allà descobreix la connexió que té amb un monstre que ha aparegut a Seúl i que destrueix tot el què troba.
La manera que té la pel·li de donar pas a la història del monstre després de conèixer la protagonista, les seves reaccions, l'aparició del nou monstre i com es va desenvolupant la trama... què voleu que us digui? M'ha encantat. Com que no em guanyo la vida com a crític de cinema, he de dir que ha estat un descobriment fantàstic i una estona de gaudi del cinema com ara ja feia dies que no tenia. I sense voler fer spòliers, genial la manera de resoldre el final. De les múltiples que hi podrien haver, ni l'ensucrada, ni l'enigmàtica, ni res. Tira pel dret, fantàstic. Coses negatives? Sí, segur, però jo estic encantat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada