dimarts, 5 de juliol del 2022

THE CUQUET IS HERE

Ja som al mes de juliol i la proposta d'excursió al mes ha quedat ben diluïda. Amb ganes de recuperar el temps perdut, iniciem aquest estiu amb la intenció de recuperar la idea, i aconseguir que el 2022 sigui l'any en què més he acomplert aquest objectiu que em poso habitualment sense arribar a bon port.

Des de l'abril que vaig fer la darrera, aquí m'he quedat. Sant Cugat, Torre del Baró - Velòdrom dues vegades i Sant Jeroni. Van ser 3 en 4 mesos. Però ara ja són 3 en sis mesos. Les ganes de fer-ne hi són, i més després del cap de setmana a la Cerdanya, no de vacances ni d'excursió, sinó per motius esportius, la Copa de Futbol Sala formatiu. Durant aquells tres dies, entre pavelló i pavelló, vam troba un parell d'horetes per respirar aire pur. Una pujadeta amb el cotxe fins l'estació de La Masella (records de les esquiades polèmiques de 4t de primària), i des d'allà, una passejada de 20 minuts màxim fins una torre que serveix de mirador de la vall. 

Com a repte d'excursió no tenia res de res, però almenys, ser allà dalt, veure el paisatge i mirar els cims que ens envoltaven, em va recordar de nou la meva idea de fer més excursions. I amb aquesta idea vaig encara. Malauradament, el calendari d'aquest juliol sembla que em vulgui jugar una mala passada i em complica força la possibilitat de trobar el dia adient. Però el trobaré, d'això n'estic ben segur. I si puc més d'un, en seran els que faci falta.

No sé què serà, suposo que dependrà de quin dia o dies ho pugui fer. Si és un puja i baixa, segurament seguiré e pla previst de cims coneguts amb La Mola. Si hi hagués la possibilitat d'allargar, buscaríem el Taga, Matagalls o alguna novetat. Veurem. Espero que abans que acabi el mes almenys pugui haver confirmat alguna d'elles. Mentrestant, seguirem contemplant a través de les fotos les grans vistes de la Cerdanya des de La Masella. El Puigmal, la Tossa d'Alp, la serra del Cadí, la punta del Pedraforca... la tranquil·litat i la sensació de llibertat que produeix ser allà dalt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada