dijous, 23 de maig del 2024

PLAY

Com si fos fet expressament (que no ho és), 99 dies després de l'última entrada sobre jocs, ens retrobem per parlar d'estadística. 

A Jocs caducs ja explicava que l'afició al Wordle estava en liquidació. Com que estava cansat de jugar-hi cada dia, m'havia proposat anar tancant cada joc a la següent errada de cada modalitat, a l'espera de si almenys superava algun rècord. Doncs tururut. Quan vaig fallar en cada un dels jocs, ni un rècord nou vaig assolir. Es queden doncs, tots en el mateix lloc, sense canvis. Si algun dia reprenc el Wordle, espero tenir més sort. Així, el català es queda a 138, el de l'ARA a 118, el d'anglès en 98, i el trio castellà-accents-científic, en uns respectius 139-121-340.

El joc que ara m'agafa més temps és el Cuestionados, altrament anomenat Trivial. Ara no fa res s'ha tancat temporada, assolint la meva millor posició, la 178a, segona vegada que acabo entre els dos-cents primers. La màxima puntuació ha estat 1576 punts. 824 partides guanyades per 564 de perdudes, a 40 de les 300 de diferència, una diferència que cada mes va augmentant. I anem per les copes. A les lligues públiques, 34 ors, 65 plates i 29 bronzes (9-15-5 més que l'últim cop, gairebé 30 medalles més). El total de partides, 151, així que estem parlant que el podi el faig en un 85%. Però alerta, estem dient que en aquests tres mesos, de 30 lligues, en 29 he tingut medalla! És una bestiesa! En lligues privades estem igual, set podis, però és que no n'he fet cap d'aquestes (ara estic en dues però fins que no acaben no es compten). I torneigs, poca cosa, (5-6-6), poc significatiu.

I els sudokus què tal? Doncs malament, perquè vaig acabar el llibret fa potser més d'un mes i encara no he comprat cap de nou! Quan hi penso no estic a cap botiga, i quan soc a la botiga, no en tenen... un desastre. En números, porto una ratxa de 77, sembla que anava força bé fins que es va acabar el llibret. De fet, dels 88 sudokus del llibret, n'he solucionat 87, només un error. El rècord continua en 173, de manera que en el proper llibret, no podria equivocar-me en cap, arribant als 165. Difícil, però s'intentarà. Per cert, un 6% d'aquest llibret, resolts a la primera. Molt bé.

Un detall esperançador. La propera entrada sobre l'estat dels jocs, ja serà de vacances!!! Clar que si trigo també uns 100 dies en fer-la... serà... quan faltin dos dies per tornar a escola!!!! Aaaaaargh!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada