dimarts, 17 de setembre del 2024

REVISIÓ FONAMENTAL

Durant el maleït confinament, allà tancat a l'habitació, i gràcies al web seriesencatala, vaig poder engolir en pocs dies les tres temporades de Stranger things. En aquell moment, no feia rànquing de sèries en acabar l'any, però si l'hagués fet, sense dubte estaria al top tres segur. 

Aquesta sèrie, ambientada en els enyorats anys 80,ens descobreix un grup de noies i nois i els seu entorn adult, que viuen aventures fantàstiques entre noia amb poders i éssers d'una altra dimensió i conspiracions de governs (ianquis i russos). El ritme, guió, càsting... tot plegat molt ben encaixat, fent-me xalar moltíssim. Justament la pandèmia va deixar en stand-by la quarta temporada, que no va arribar fins aquest any. Amb el web de seriesencatala fora de combat, no tenia massa opcions per veure-la. Però finalment, ha arriat el moment.

la qüestió és que 4 anys després, a l'haver-les vist totes seguides, la veritat és que tenia un record, però no tenia els detalls. Vaig decidir veure l'últim capítol de l a tercera temporada per posar-me al dia, però quan duia deu minuts, no lligava res ni m'enterava. Així que en una decisió llunàtica, vaig decidir començar de zero. Així, altra vegada en pocs dies, he vist les tres temporades senceres per preparar-me per la quarta. I renoi, no puc dir que m'ha agradat més perquè no tinc el record de la sensació del 2020, però ostres, que bé m'ho he passat. No tenia tanta sorpresa, però ha estat molt i molt bé.

Tot plegat és un conjunt de trames ben orquestrades, i com es va desenvolupant per trobar-se al final, és allò que en diem "d'antes". I carai, de vegades allò d'abans no té perquè ser pitjor, potser al contrari. Ara em posaré amb la quarta temporada, i m'imagino que l'engoliré com les altres. Només espero que estigui a l'alçada.

PD. No he pogut veure la versió doblada, la trobava molt estranya i les he tornat a veure en VOS, però aquest cop subtitulat en castellà. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada