dijous, 5 de setembre del 2024

JOCS FASE ESTIU

Doncs sí, com bé deia a l'última entrada sobre la part més lúdica delmeu oci, han passat de nou al voltant de 100 dies per veure com han anat les estadístiques. Tancats el wordle i el paraulògic, el duet Cuestionados i Sudokus rivalitza amb el King Royal, però aquest és una paranoia que no té l'esperit de superació dels altres dos.

Comencem pels sudokus. Ara mateix, el primer que es pot dir és que es confirma que sembla ser que en temps de vacances, el nivell de resolució augmenta brutalment. Queda però una darrera comprovació. Veurem si quan comencin classes dilluns que ve, es trenca la ratxa i es fa impossible tenir bon ritme. Sigui com sigui, en aquest moment porto una ratxa imbatuda de 163! Estic només a 11 victòries de superar el rècord de 173. Ostres... en tinc ganes... Però em passa com al wordle. En el moment que falli, torna a començar des de 0 em fa una mandra brutal. Però bé, gaudim de la possibilitat de trencar el rècord ben aviat i mirar d'allargar-lo al màxim. Dir que d'aquests 163, 66% a la primera, més o menys la mitjana (tot i que aquests dies, ja anant a escola, m'està baixant aquesta mitja, que anava molt millor!

I sobre el Cuestionados, doncs malament. Si a la darrera entrada celebrava la meva millor classificació (178), des de llavors, tres temporades ben galdoses (357, 243 i 362). Aquí no es compleix allò del decans de vacances com als sudokus. A nivell de lliguetes, molt constant:  les lligues públiques, 43 ors, 78 plates i 33 bronzes (9-13-4 més de cada una, com la mitjana habitual). Medalla en un 86% de les lligues. a les lligues privades, encara més constant, continuen els set podis, perquè les dues que feia tururut. I les dues que estic fent ara, encara més tururut.

I ja no es pot dir res més. La següent connexió amb aquest tema ens caurà ja per vacances de Nadal i veurem si han millorat els números. Fa bona pinta (queden 11 pels sudokus i al Cuestionados és difícil fer-ho pitjor!) 

1 comentari:

  1. Jo mateix01:35

    Sense paraules. L'endemà mateix d'aquesta entrada, fallo el sudoku i no tinc opció. Comptador a zero. I el segon, torno a fallar. Comptador a zero. Potser sí que l'estrès postvacacional existeix.

    ResponElimina