divendres, 5 d’agost del 2022

VAGONS FREEMASK

De les poques coses que encara ens deixa la Covid, n'hi ha una que ens segueix acompanyant de manera desigual. La mascareta. Obligatòria a tots els establiments sanitaris, des de farmàcies a hospitals... i també al transport públic. I aquí és quan la liem.

Resulta que és obligatori dur mascareta correctament posada al transport públic, essent els reis, l'autobús i el metro. Com a usuari de metro habitual, he de dir que aquest tema em posa especialment nerviós. Podríem dir que actualment, el seguiment de la norma età al 50%. Hi ha mooooolta gent que no la porta. Ens trobem bàsicament amb dos tipus de persones: els turistes. En aquest grup, podem parlar del 80-90% que no la porten. No sé. Jo si vaig de vacances a un altre país, procuro seguir les seves normes. Però es veu que aquesta gent tenen carta blanca. Deu ser cosa de la Colau i el seu lema "El turista no es toca". No tinc res contra ells, però m'emprenya que facin el què vulguin.

El segon grup són els autòctons que són uns xulos de verda. Van de sobrats, de "que llestos i guais que som que no portem mascareta". El què són és més aviat uns imbècils acabats. M'he mort de ganes de tossir a la seva cara més d'un cop (i de cent... cada vegada que els veig). De tant en tant, passa algun segurata que els fa posar mascareta o els fa baixar. De fet, només en conec un, d'aquests. La gran majoria no diuen res i fins i tot n'hi ha que no la duen.

Jo proposaria a TMB el següent: Dels cinc vagons que té un convoi de metro, reservar-ne dos pels que van sense mascareta, així no hem d'aguantar la seva xuleria, i allà, ben apinyadets, que s'amunteguin com a borregos i si volen que llepin totes les barres fins i tot. Almenys així, la resta no hem de suportar la seva pretesa superioritat intel·lectual. Malauradament, si es fes, tampoc ho respectarien, i es fotrien per tot arreu perquè quan unes persones són maleducades, ho són per tot. Només els desitjo el màxim de calamitats a la seva vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada