dimecres, 23 de desembre del 2009

LA GENT ÉS RARA

Ahir vaig tenir l'ocasió d'estrenar el nou enllaç de les línies 3 i 5 del metro a Diagonal. Tot molt modern, molt net... I és clar, la novetat de les cintes transportadores (com les dels aeroports) que t'estalvien caminar (per cert, a veure quan la posen a l'enllaç de Passeig de Gràcia).

La qüestió és que tenim dues cintes, una d'anada i una de tornada, i el passadís al mig per qui vulgui caminar.
Com que un servidor anava carregat de bosses i paquets, vaig plantar-me a la cinta i gaudir de la seva velocitat desmesurada (ironia, clar.... va molt lenta). El què em va sobtar és que la gran majoria de gent, va per la cinta, però caminant (!!!), molestant als que estem reposant. A més d'un, que va donar cops als paquets que havia deixat al terra, li vaig comentar: "Escolta, per caminar, tens el passadís del mig!". Però ja em vaig adonar que el 90% de la gent feia com aquella persona.
La gràcia és que anava igual de ràpid una persona pel mig que una altra per la cinta!!
La pregunta seria: La gent és imbècil o què li passa?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada