dilluns, 28 de maig del 2007

Hi pensaran o faran com sempre?

Ja han passat unes noves eleccions. Però... déu n'hi do com han anat! L'abstenció cada vegada més gran, el retrocés d'Esquerra entre d'altres, l'augment alarmant de "Plataforma per Catalunya"...

Em fan gràcia els polítics quan cada vegada que hi ha eleccions i es donen les dades de l'abstenció diuen "Hem de reflexionar perquè passa... bla bla bla... bla bla bla...) Sempre diuen el mateix! I si enlloc de repetir-se se n'adonen d'una vegada que la gent està farta d'ells i els seus numerets? Tant els costa admetre-ho? Per una banda es pregunten per què la gent no vota, i just a continuació es barallen que si jo tinc més regidors, que si jo més vots, que si tens Ripoll, que si em prens Gratallops... Són aquestes xorrades el què fa que la gent es cansi d'ells, no pas de la política!

Ahir no vaig votar Esquerra Republicana de Catalunya. M'han decebut. Em pensava que eren els que tenien un perfil més semblant al meu, però noi, des de que estan al govern, com va dir la Mònica Terribas, ni republicana, ni Catalunya. Jo estic disposat a votar-los, però la feina és seva de demostrar-me que defensen Catalunya, els catalans i que no permeten ni mig atac contra el país, ni acaten les ordres d'Espanya.

I evidentment, em preocupa l'augment de partits racistes com "Plataforma..." Pugen aquests, i després en pujaran d'altres encara més nazis. Mentre els polítics de debò s'estan barallant, l'enemic segueix creixent. Aneu badant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada