dijous, 4 d’octubre del 2007

Tot el camp...és un clam!!!





En un dels últims partits del Barça al Camp Nou, els meus fantàstics nebodets, la Mònica i l'Ignasi, eren allà per fer-se la foto amb l'equip.

Un servidor, que com sabeu té un sisè sentit plenament desenvolupat, es trobava davant la tele amb la càmera preparada, convençut que entre els 50 nens que hi havia, ells sortirien.
I vaig encertar la meitat, perquè de cop i volta, la pantalla de la televisió s'omple amb la cara d'un nen fent ganyotes! Les presses em van impedir fer unes grans fotos, però ja se sap, el que compta és la intenció!!!

2 comentaris:

  1. Anònim14:29

    jo el vaig veureeee!!!!

    va ser un primer pla durant uns segons!

    ResponElimina
  2. i la baba del carles fent la foto no la vas veure????

    :)

    ResponElimina