dissabte, 19 de juliol del 2008

Burrum, burrum...

- NO TENS CARNET? NO TENS CARNET?
- DONCS NO, QUÈ PASSA?

Aquest diàleg típic en la meva vida sembla que comença a tenir les hores comptades. Diuen que per a treure't el carnet de cotxe has de tenir ganes i evidentment, apuntar-te a una autoescola. Bé doncs, en el meu cas, per ara només he fet la segona part.
Sí, ja estic apuntat, i en qualsevol moment (setembre) em trucaran per començar a fer les pràctiques.
Fa temps deia que me'l trauria als 30 anys. I d'això ja en fa cinc! Així que m'he llençat al buit i a veure què passa... A veure si protagonitzo moments estel·lars com els de la Clara...


3 comentaris:

  1. siiiiiii!

    que algí segueixi els meus moments autoescola!!!

    :)

    ResponElimina
  2. i recorda!
    al cotxe: primer clac, després brum!!

    ResponElimina
  3. Anònim15:02

    uauuu,ja sé qui vindrà amb cotxe l'any que ve a veurens a les colònies!!

    ueeee!

    ResponElimina