dijous, 3 de juliol del 2008

JULIOL = COLÒNIES


El mes de juliol vol dir colònies. Sempre aquest mes portarà associada aquesta paraula, tant si hi vaig com si no. Perquè, definitivament, aquest serà el primer estiu que no vaig de colònies de veritat de veritat. Bé, si em deixen... pujaré algun dia a saludar, però oficialment, no hi seré pas.
Serà estrany, però tampoc tant, perquè encara que no hi sigui present, tots els monitors i monitores (els millors) saben que el meu cap i el meu cor estarà amb ells tots els dies.

2 comentaris:

  1. q bonic!!!

    se't trobarà a faltar... ho saps...
    :D

    ja et trucarem, ja.... jejejej

    ResponElimina
  2. Anònim00:36

    oooooohh q macuuuuuuuuuu!!

    vaaa, q saps q pujaràs! i tb saps q nosaltes t'hi esperem!!
    si hem comprat xibeca tb!!! :)

    ResponElimina