dissabte, 23 de febrer del 2008

JA NOMÉS EN QUEDEN SET!!!

Tant de temps parlant dels 10 anys de Món Jove, i al final ja hi estem ficats de ple.
10 anys, 10 activitats... Fa una setmana vam fer la tercera. Després de la festa d'inici (quins inflables...), i de la marató (a les portes dels 1000€), li tocava el torn a l'excursió.
Semblava que no ens en sortiríem:
- Uns a les 8 a Horta
- Els altres a Sant Cugat
- Uns caminen
- Els altres caminen... i carregats!
- La gent que arriba... el llibret, la xapa, els adhesius, samarreta, aquarius... aaaah!
Tantes coses i coses que havien d'encaixar com si fos un grandiós puzzle.
I el resultat? Tots el coneixeu... Esà clar que ho fem perquè volem, però aquesta vegada, cal dir que es felicitacions rebudes per part de la gent que va participar: alguns de viva veu, i altres per mail... són d'agrair. A mi, personalment, m'han donat forces per tot el què encara ha de venir.
I és que encara queden 7 actes més (sense comptar convis, colònies, i les històries personals de cadascú...)
Ens en sortirem?
Pos mira... crec que sí!
I per què n'estic segur?
Per això que ve ara...
Mireu, mireu:
























2 comentaris:

  1. Anònim14:14

    uauauuuuuu! Que bonic!!! :)

    se m'ha posat la pell de gallina quan ho estava lleginT! jejeje

    Jo també n'estic segura que ens en sortirem! buah! Algú ho posa en dubte? Però si ningú té una samarreta tan xula com la nostra de monis! ejje

    A més, som nosaltrs que fem Mj!!!! :D

    ResponElimina
  2. Anònim11:23

    oeeee! som una canya! i el que queda!
    Ei quan i com anem a veure "boscos endins" jo hi vull anar però em va millor el dimecres, però dius aquest!?

    alba

    ResponElimina