dilluns, 10 de març del 2008

UNES ELECCIONS MÉS

Ja està. Ja s'han fet les eleccions espanyoles a les què com a colònia (com Ceuta i Melilla) estem encara cridats a participar. I al final vaig anar a votar. Ni jo mateix sabia què faria... I no en blanc, no... Vaig tornar a votar aquell partit polític que votava abans que em cansés de veure com no feien res. Em vaig dir: "Va, tornem-hi..."
Però molts com jo no ho van fer; i ja ho sabeu, Esquerra ha passat de 8 a 3 (i encara gràcies). Ara en Puigcercós ha deixat el govern per tal de reconduir la situació. A veure si és veritat!

Que es concentrin a on sí han d'aconseguir tirar endavant, que és a Catalunya i no a Espanya. Necessitem un partit polític que lideri la voluntat independentista del país. Però la voluntat de veritat, no la de paraules llençades al vent, la de quedar bé. Esquerra ha d'assumir el paper que li toca i encendre de nou l'esperança de molts catalans que volem ser alguna cosa més que els pallassos oficials de l'estat espanyol. Ho desitjo de veritat. Que siguin llestos, que entenguin què volem d'ells i què treballin de debò per deslliurar-nos de l'estat que ens acull de manera tan agraïda.

1 comentari:

  1. Anònim13:59

    la voluntat independentista del país ha quedat aparcada davant l'amenaça del PP... què hi farem... som un país de covards...
    Ona

    ResponElimina