dimarts, 23 de setembre del 2008

Amb una no en tindré prou...

Si algun dia m'acabo traient el carnet de cotxe, dir-vos que posant-me una "L" al darrere no en tindré prou. Com a mínim n'hauré de posar tres, per tal que quedi clar a tots els altres cotxes del meu voltant que ja poden anar amb compte amb mi.
A veure, tampoc és que ho faci tan horrorós, però hi ha dies que els tinc més bons que d'altres.
Un dels dies dolents vaig estar a punt d'empotrar-me contra un parell de parets. I és que el manillar de la moto no cal girar-lo tant com el volant del cotxe!!! I si a més de no girar el volant, apretes l'accelerador, queda clar que la combinació és explosiva.
Acabo amb les cervicals contracturades de la tensió que agafo, però el "profe", pobre, deu acabar pitjor.
Un altre dels moments claus és quan arrenco en pujada. Malament no ho faig, però m'estic tota l'estona aguantant la respiració fins que me n'he sortit.
Reconec que tinc agafats uns vicis de la moto que m'he d'anar traient (com accelerar quan es posa el semàfor groc o bé no parar-me al pas de vianants quan està a punt de passar una velleta).
Em sembla que el Magí, l'Anna i la Sandra se'l trauran abans que no pas un servidor...
I el què faltava! Aquesta setmana, pràctiques plovent. Aparteu les criatures!!!

3 comentaris:

  1. diga'ns per on et mous...
    ...per no ser-hi...

    jajajaja!

    jo tambe em vaig estar a punt d'empotrar contra una cantonada, a mes, com mes la caguis amb un profe al costat, mes segur aniras despres!

    apa!

    ResponElimina
  2. Anònim08:53

    JO també aguanto la respiració quan engego en pujada!!! és lo pitjor del món!

    Ona

    ResponElimina
  3. si agafes una altra "L" ja tens un quatreele!

    ResponElimina