dimecres, 26 de novembre del 2008

Neu

Neva a Roquetes.
De fet, va nevar ahir; però jo vaig tard amb aquestes comunicacions. La mateixa lentitud de reflexes que ha fet que no tingui cap video ni foto de l'esdeveniment. Encara no tinc aquesta capacitat de reacció.
La qüestió és que de cop i volta vaig sentir que plovia molt fort. El soroll era massa fort i anormal. Vaig sortir al balcó i em vaig adonar que estava pedregant d'una manera bàrbara. Per uns segons vaig dubtar si posava la mà o no. A veure si els pedruscos me la foradaven. Finalment ho vaig fer i... oh, sorpresa!!! No em va caure una pedra a la mà... Era neu!!!! Em va agafar tal fred, que enlloc de gaudir del moment, vaig tornar a entrar a casa i vaig engegar l'estufa. Això sí... mirant el sostre...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada