dissabte, 1 de novembre del 2008

Perill a la carretera!!!!

Ja està fet! Contra tot pronòstic... lluitant contra la història... contra els nervis... contra la pluja... en dos mesos, trenta pràctiques, un examen i... un carnet de conduir!!!!


El dia s'aixecava com tota la setmana: gris i plujós. Em vaig dirigir cap a l'autoescola on m'esperava el profe amb l'altra persona que s'examinava; una senyora de 65 anys que porta 130 pràctiques, 5 exàmens i 6.000 euros gastats (uffff!)
Per anar cap a Pedralbes, porto jo el cotxe. El trajecte m'ajuda a calmar els nervis una mica, ja que estava com una moto...
Quan arribem allà, la cosa va tard. Ens hem d'esperar una mica més de mitja hora.
Notícia: ens ha tocat d'examinadora l'Anna Maria. Es veu que té molt mala fama, li agrada suspendre. Però... oh, sorpresa!!!! Es jubila la setmana que ve i està de molt bon humor. Jo penso cap a dins: "Tindré aquesta sort? No pot ser..."
Li toca a la senyora, però els 20 minuts d'examen es convertexen en 5. Un "gire a la derecha" que ella ho converteix en "izquierda", un "cediu el pas" que no segueix i un avançament perillós a una furgona militar són suficients per fer-la tornar abans d'hora.
Així que arriba el meu torn. Signo el paper, i allà on ha d'haver la C de Capellades, faig incomprensiblement una S. Comencem bé. Arrenquem. Davant, un altre cotxe examinant-se que intenta aparcar. Jo l'hauria d'avançar, però em quedo esperant. Es fa un silenci tens. Finalment tiro endavant, i el meu examen es converteix en tornar la senyora a la seu de trànsit a Sants.
L'Anna Maria té pressa, així que agafem l'avinguda Pedralbes, girem a la Diagonal pel carril central, agafem Numància i arribem a Sants.
"Párame por aquí, que me bajo" i així ho faig. La senyora baixa, adéu, adéu i s'acabó! El profe que em mira i em diu: "Quin regal que t'han fet!!"
Així que ja està, tu... ja tinc el carnet de cotxe, però vigileu, que la normativa diu que degut al carnet de moto, no he de dur la "L". Ai, ai, ai...

2 comentaris:

  1. Anònim14:58

    quin perill! jajaja
    i a més sense L!!!!! ufff

    però.. FELICITATS!! pel carnet i pel SANT! ;)

    meri

    ResponElimina
  2. Anònim14:58

    quin perill! jajaja
    i a més sense L!!!!! ufff

    però.. FELICITATS!! pel carnet i pel SANT! ;)

    meri

    ResponElimina