dilluns, 8 de desembre del 2008

El perquè de tot plegat

Tot remenant fotografies, n'he trobat dues que poden ajudar a explicar el perquè d'una de les meves fòbies universals.
De molts és conegut el meu odi visceral als gossos (i no em refereixo al grup musical de Manresa quan va decidir cantar en castellà). Em refereixo a aquestes bèsties de quatre potes, peludes i llardoses que no tenen altra feina que bordar-me quan em veuen i mossegar-me si poden.
Veient aquestes fotografies, ara ja es pot entendre.
A la primera teniu el primer gos que em va mossegar. Jo era innocent i li volia fer carantonyes. I com m'ho va agraïr. Merdós! FastiGOS!
A la segona, ja us ho podeu imaginar. Jo, encara amb la meva innocència, sense haver trencat cap plat, va i em trobo amb aquella espècie de mamut al mig del meu pas.
No, si ja ho dic jo... els gossos, a Tarragona!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada