dimarts, 24 de març del 2009

PARLAR BÉ DE LA FACULTAT

Darrerament potser "haveu vist" anuncis com aquest:

Propaganda de Blanquerna, l'escola universitària de mestres de la Universitat Ramon Llull.
Jo hi vaig anar, i com diu la meitat de l'anunci, treballo del què he estudiat, i també del què crec que és la meva vocació.
Ara bé, no per això, "parlo bé de la meva facultat". I justament pel pensament crític. sempre he criticat Blanquerna, quan hi estudiava i quan ho vaig deixar de fer. I encara ara crec que és una fàbrica d'inútils (fins i tot uns mestres de la facultat em van donar la raó), un lloc on només pagant tens la carrera feta, i que donen títols d'una professió tan important d'una manera totalment inconscient.
Dono les gràcies a Blanquerna perquè degut al meu pas per allà ara faig cada dia allò que m'agrada. Però gràcies a Blanquerna, a moltes escoles hi ha ineptes fent de mestres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada