dimecres, 1 d’abril del 2009

L'únic bo que té el fred


Molts saben que prefereixo l'estiu a l'hivern. No és que m'agradi aquella calor enganxosa de l'agost, però és que no suporto el fred. No m'agrada. I aquest any, que va començar tan d'hora i que encara dura, estic que ja no l'aguanto més.
Però he de dir que el fred i el mal temps té una cosa bona, només una. I és que hi ha menys ciclistes pel carrer. Oh, quin gust! Ara, per motius obvis, no els pateixo anant en moto, només com a vianant. L'altre dia, baixava jo ben tranquil pel carrer Gran i sento "Ring, ring..." Una bici que demanava pas. Ring ring? Ja veuràs què en faig jo del "ring ring"! Què no sap circular pel carrer que ha d'anar molestant els gentils caminants???
Ai... això és l'únic que trobaré a faltar de l'hivern quan finalment s'acabi... Torna la plaga!

2 comentaris:

  1. Anònim21:53

    quan jo vaig amb els vianants (malgrat intento evitar-ho) mai els forço a que em deixin passar si sé que sóc jo el que està al lloc que no toca. No globalitzissss

    ResponElimina
  2. Anònim21:30

    No t'enfadis!!! M'agrada generalitzar, que si no, no té gràcia! és clar que hi ha ciclistes que fan les coses bé!
    C.

    ResponElimina