divendres, 26 de gener del 2007

VAIG A SER IMPOPULAR

En aquests móns d'avui en dia, en què el medi ambient està en boca de molta gent... en què hem d'estalviar i no consumir tant... en què el canvi climàtic ens deixarà a tots ben secs tard o d'hora... en què hem d'utilitzar el transport públic i deixar cotxes i motos aparcats... us he de dir que...


NO SUPORTO ELS CICLISTES!!!!


Però què s'han cregut? Que per anar en bici són tots uns ecologistes? Uns enrotllats? Unes bones persones? Doncs NO! Em sembla que no s'han adonat que el carrer no és per a ells sols. Allà els veus, amb les seves bicis, xino-xano... Però les dues coses que més m'emprenyen són:


1- Per què es passen els semàfors en vermell? És que són més que els altres? Que no van en rodes? Que no van per la calçada? Doncs a parar-se com tothom! En tot el 2006 només vaig veure dos ciclistes aturats! Vaig voler abraçar-los i tot!


2- Per què van per la vorera? L'altre dia, davant de Fontana, em van fotre un cop i tot perquè anaven per la vorera. La vorera és per caminar! Ah! I no els diguis res, que et diran que són ecologistes, blablalablablabla... Només falta que em diguin que són ciutadans del món! Clar que això donaria per a un altre escrit...


Us direu... Si no poden anar per la vorera ni per la calçada? Per on van? Bona pregunta... Que vagin caminant, que és més sa!

2 comentaris:

  1. Anònim11:50

    Com a ex-ciclista urbana he de dir que prefereixo anar per la vorera (on només t'insulten) que per la calçada amb els cotxes (on només et poden atropellar, entre d'altres coses).

    Proposo a tothom qui no hagi provat d'anar amb bici per ciutat que ho provi durant un dia i podreu comprovar que és més difícil del que sembla, has d'evitar cotxes, insults i renecs.

    Ho sento Carles, jo els comprenc; però estic d'acord amb tu que no es poden saltar semàfors, és més, si els para la guàrdia urbana els hi treuen punts del carnet de conduir, si en tenen!

    ResponElimina
  2. Anònim22:32

    JO estic amb tu! proposo anar amb bastons pel carrer i quan passi una vici per la vorera, flas! el pal a la roda! :-) i després sortir corrent!

    ResponElimina