dilluns, 19 de febrer del 2007

Finalment, Joseph


Hi ha vegades que quedes enlluernat per persones, llocs, fets... Això em va passar fa moooolts anys, quan era més jove... i vaig anar a veure un espectacle de l'Àngels Gonyalons que es deia "Memory". Allà, entre cançons de "Cats", "El fantasma de l'òpera", i d'altres, van fer un pupurri d'un musical del Lloyd Weber i el Tim Rice que es deia "Joseph and the amazing technicolor dreamcoat". Un títol llarguíssim per un conjunt de cançons fantàstiques, amb ritme, enganxoses... sobre la història d'en Josep, fill de Jacob, aquell que interpretava els somnis.

Des de llavors, vaig buscar per tot arreu informació d'aquest musical. Pimer vaig aconseguir el disc (sí, un LP, d'aquells grossos, negre, amb un foradet al mig). Després vaig aconseguir el video (encara no era l'hora del DVD). A les obres de teatre que fem al cole a tercer de Primària, gairebé totes les cançons són d'aquest musical. Fa dos anys, vam anar a Londres a passar el cap d'any amb la Gemma, i el dia 2 de gener vam anar a veure-ho en un teatre d'allà (no cal que digui que va ser la bomba!)

I finalment, ahir, diumenge 18 de febrer de 2007, al Teatre del Sol de Sabadell, vaig poder gaudir en CATALÀ d'aquest musical tan divertit. Em sentia com un nen petit amb sabates noves, allà botant a la butaca i picant de mans (sort que ho feia tothom, que si no, hauria estat una mica ridícul).

Així que encara que Sabadell estigui a 36 minuts de la city, si us agrada el teatre, si us agraden els musicals, si us agrada passar una estona divertida (de debò), no us perdeu "Joseph i l'increïble abric en tecnicolor".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada