dimecres, 28 de febrer del 2007

NOMÉS QUEDEN 337 DIES

337 dies per a què, us preguntareu... Doncs per al maleït Carnestoltes!

Ara que ja han passat uns dies d'aquest dia tan horrorós, es pot valorar fredament aquest "espectacle"? "festa"? "collonada"? Em pregunto... què té de graciós disfressar-se de vaca? I és que aquest any, ha estat l'any que he vist més gent disfressada pel carrer. Famílies senceres! El nen, mira, pot passar... Però quan veus el pare, amb la seva panxa, vestit de lleó, i la mare d'elefant, és quan et preguntes: què ens està passant?

A mi no m'agrada el carnestoltes. I amb doble motiu, perquè degut a la meva feina, no em puc amagar, sinó que a sobre he de motivar 25 criatures, fer el pallasso, disfressar-me amb ells (tant si vull com si no)... Aquest dia, a l'escola, és un dels més cansats del curs. Enguany, he estat un espia. Altres anys, director de cinema, soldat del setè de cavalleria, roquer, lladre, astronauta...
I l'any que ve? No em puc disfressar de Carles?
Doncs bé, què hi farem... Toca aguantar-se... Diuen que si no pots amb el teu enemic, uneix-te a ell. Què voleu que us digui... en el cas del carnestoltes em quedo amb una altra frase: "A l'enemic, ni aigua!"
Però no vull acabar sense dedicar al Magí una foto del seu amic! Sense paraules...

2 comentaris:

  1. Increible! Quin nivell la disfressa del meu amic! Només ho podia fer ell! S'ha superat!
    Per cert... jo anava de vaquer!

    ResponElimina
  2. Anònim11:02

    proposo que l'any q ve us disfresseu uns de romans i de gals (astèrix...etc). Així podries ser Juli Cèsar ;)

    ResponElimina