dimarts, 17 de febrer del 2009

La venjança del bandoler


Acabo de llegir "La venjança del bandoler", novel·la d'en Martí Gironell, conegut per ser l'autor del boom "El pont dels jueus" i també conegut per la seva feina a tv3.
Alguns diuen que per aquest fet, el què s'anomena "escriptor mediàtic", va tenir tant èxit el llibre. Jo me'l vaig llegir i em va agradar, estava bé.
Però he de dir que, després d'haver procedit a la lectura d'aquest altre llibre, el del bandoler, reconec que m'ha agradat moooolt més que la del pont. No sé trobar-li motius, en aquestes coses sóc molt pla; però m'ha enganxat més, suposo que en part perquè no hi havia la pressió que tenia l'altre llibre.
Té algun moment liós, perquè no saps qui està traïnt a qui, però de seguida recuperes el fil i passes una bona estona, alhora que aprens coses, ja que està molt ben documentada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada