dilluns, 23 de febrer del 2009

Primera vegada


Després de ben bé tres mesos i mig, finalment he conduït.
Aprofitant que avui era festa, he agafat un cotxe d'Avancar (un Renault Clio) i he estat un parell d'horetes donant voltes per la ciutat.
Ha estat la primera vegada que he agafat un cotxe tot sol des de que tinc carnet. L'última vegada va ser el dia de l'examen, amb el profe de l'auto-escola i l'examinadora (que per cert ja està jubilada).
No us negaré que els nervis eren importants. Em pensava que em pasaria les dues hores donant voltes pel pàrking; però finalment, he sortit al carrer.
En general ha anat prou bé. Tres calades sense importància; m'han pitat dos cops, un quan s'ha calat i l'altre, no ho sé; potser per què anava amb la calma? A aquest últim l'he saludat quan m'ha avançat pel costat.
Ara espero no trigar massa més a dur-lo una estona, i així anar-me habituant.

1 comentari:

  1. Anònim19:43

    molt bé carlingueeess!!

    que fa el petit martinet/pau??

    ResponElimina