dimecres, 28 de gener del 2009

El jutge m'espera

Alguns recordareu que el passat novembre un cotxe es va emportar per davant un grup de motos ben aparcades, la meva entre elles...
Posada la denúncia, la meva companyia d'assegurances diu que ni Guàrdia Urbana ni Mossos tenen atestat de l'incident...
La reparació de més de 600 euros és totalment inviable si la companyia no paga. La meva moto me l'estimo molt, però no fins a aquest punt...
Aparcada des de fa dos mesos al carrer, ja li han fotut els dos retrovisors...
I què em va arribar divendres???? Sí, sí, el dia que vaig veure sortir el sol des de Torre Baró...
UNA CITACIÓ JUDICIAL!!!!
Dimecres que ve, he d'anar als jutjats amb el pressupost de la reparació. Espero que no em confonguin amb l'animal que va provocar la destrossa... Sóc una víctima!!! També espero que el jutge no necessiti traductor per entendre'm i que em deixi expressar en la meva llengua. Jo ho penso fer... Espero que no em tanquin per "desacato al tribunal"...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada