dilluns, 5 de gener del 2009

PAU


El 2009 comença com va acabar el 2008 i com fa anys que dura; el conflicte (guerra?) entre Israel i Palestina.
Aquest és un d'aquells temes en què tothom hi diu la seva, tant sigui gent experta, o gent com nosaltres que no sabem de la missa ni la meitat. Però hi ha una cosa que em fa molta ràbia. Dimecres posaré una espelma al balcó i segurament dissabte vagi a la manifestació. Doncs em rebenta moltíssim que es digui que tots aquests estem a favor dels de Hamas i que si no diem res dels seus coets, que estem en contra d'Israel, que si patatim, que si patatam...
Jo senzillament estic en contra de la violència. Estic en contra de les guerres. Estic en contra de tothom qui mata indiscriminadament altres persones. I jo em manifesto a favor de la PAU, no en contra de ... qui sigui.
Com sempre, per solucionar el conflicte, cal seure i parlar. I cap dels dos bàndols està disposat a fer-ho. De manera que la violència seguirà creixent i creixent. I si els mitjans de comunicació manipulen i fan veure la realitat que volen, etc... ja s'ho faran. Som prou grans per no deixar-nos enredar ni per uns ni pels altres.
Jo em seguiré manifestant a favor de la pau. I qui no ho vulgui entendre, ja s'ho farà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada