dilluns, 24 de desembre del 2012

UNA MARATÓ DIFERENT

Fa una setmana va tenir lloc la 21a edició de la marató de TV3, i com ja va sent habitual, a l'escola s'organitza un matí ple d'activitats per a recollir diners per a la causa.
Enguany, la meva aportació a l'organització ha estat d'un 0'001 %. I és que haver plegat de Món Jove fa que  em dediqui a actes com els de la marató des de la perspectiva de participant com qualsevol altra família. He de reconèixer que al principi em vaig sentir molt, molt estrany. Feia broma amb altres pares del tipus: "quin canvi, això de no venir a les 8 del matí, s'agraeix.." Però en el fons em sentia una mica peix fora de l'aigua. A mesura que van anar passant els minuts (uns 60 més o menys) ja em vaig anar situant en el meu rol. Vam participar, vam col·laborar econòmicament i tot bé.
A nivell estricte, val a dir que van ser gairebé 600 persones les que van arribar a passar durant aquelles 4 hores d'activitats. Tot i que cada vegada vénen més tard... no agrada matinar! I quan es va recollir? 2100 euros! Ha estat la vegada que s'han recollit més diners (el rècord estava en 1876) Diu molt de la solidaritat de la gent, de la generositat... realment increïble! En total es van recollir més de 10 milions, un altre rècord en la història de la Marató!
I a la gent de MJ, els vaig veure bé, molt ficats en el tema... Potser eren poquets pel volum de gent i nombre d'activitats, però el què fa la il·lusió i la feina ben feta no ho treu ningú!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada