dimarts, 22 de gener del 2013

VERGONYA

No sóc especial seguidor de cap programa de tv en especial, però encara menys de tots aquests programes de canals espanyols, siguin sèries (aides, avecinas i xorrades d'aquest estil) o d'entreteniment (hormigueros, sálvames, etc)
Però hi ha un programa que acabo d'anomenar, "El hormiguero", que em té estranyat. Sempre des de la perspectiva de no haver vist mai més de deu minuts seguits, em sorprèn com un programa tan "cutre" pugui portar gent "famosa" del món tan important. Bé, sí que ho entenc: Pagant, Sant Pere canta.
Avui ha tingut lloc un d'aquests moments surrealistes. tenien de convidat en Denzel Washigton, actor nord-americà, de prestigi, guanyador de dos òscars, i mira, un paio d'aquells que sense conèixer em cauen bé i que m'agrada veure les seves pel·lícules. Cert, n'ha fet moltes d'aquestes d'acció, però m'encanten "Crida llibertat", "Temps de glòria", "John Q..."
Total, que tenen en Denzel Washington allà per a entrevistar i li fan preguntes de l'estil: "A l'última pel·lícula ensenyes el cul. Com ho vas viure?" Em sembla denigrant, de baixa qualitat cultural. I mentre formem part de l'estat espanyol, em fa vergonya que ens relacionin amb aquests índexs de cultura tan baixos i de poca categoria. No vull seguir compartint la vida amb aquesta cultura del "cul-pipi-caca-pet!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada