dijous, 23 de gener del 2014

DESESPERACIÓ

Deseperant, desestimulant, per plegar... Infinitat d'adjectius i expressions "positives" que floreixen al meu cap quan intento editar un vídeo amb el moviemaker.
Per defecte de fàbrica, altra vegada m'he embrancat a muntar quatre vídeoclips amb els nens i nenes, tal com vam fer fa dos anys també a quart. En altres situacions, he gravat altres vídeos, tant per l'escola, com per Món Jove com per al gaudi propi. Però de vegades hi ha vídeos que no es volen gravar. Avui m'he posat de nou a la feina per a editar un d'aquests vídeoclips. Era la quarta vegada que ho començava. Ho he provat a casa, amb l'ordinador de classe i amb el de la sala de mestres. En tots, arriba un moment que el programa diu (sense parlar): "Ja estic cansat de que em remenis tant". I llavors entrem en un "bucle" de "ara em penjo", "ara no et pujo el vídeo", "ara deixo de funcionar"... I res, no faig res diferent dels altres vídeos que sí s'han deixat muntar. En tots segueixo el manual pas a pas. Doncs res, després d'una hora i mitja treballant, el moviemaker decideix auto-eliminar-se. És horrorós... Amb la feina que hi ha per fer, aquesta hora i mitja és un gasto totalemnt innecessari i francament enutjós. I apart de les hores de feina inútil emprades, hi ha l'altre tema... què fem amb els vídeocilps, no es podran muntar? Els nens no veuran el resultat? Desesperant, molt deseperant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada