diumenge, 2 de febrer del 2014

59 I NO MÉS

Mai cap altre equip a la lliga havia estat 59 jornades consecutives sent el líder (tota la temporada passada i tot el què dúiem d'aquesta).
Ahir el Barça estava a punt d'assolir una altra xifra rodona: la jornada 60 sent el primer. Què podia fallar? Amb què no hi comptava ningú? Quin fou el fet que va provocar que avui no s'assoleixi aquesta fita?
Cap diari esportiu en pot treure l'entrellat: Que si la defensa, que si les dimissions, que si no van saber matxacar, que si la concentració, que si Messi no la passa...
Res de tot això! Només jo sé la veritat del cas!
És que vaig anar al camp a veure-viure-ho en directe!! Sí, després de força mesos sense trepitjar el camp del Barça, ahir, per coses d'aquelles que no t'esperes, vaig poder tornar-hi. Quins records de quan hi anava setmana sí, setmana també... Aquells partits, aquelles lligues a l'últim minut del Dream Team...
Quan ja no hi anava, vaig tenir la sort de poder anar-hi també un dia molt especial, el del debut a la lliga d'en Messi. Sí, aquell dia, contra l'Albacete també hi era; i vaig veure el primer gol del crack a la lliga...
Què diferent d'ahir... aix... si no fos pel meu passat, diria que vaig ser un gafe ben gafe! Perdre contra el València d'en Pizzi! Ai... en Pizzi, quin un... sós macanudo! Pero anhi, "que malo que viniste"!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada