divendres, 3 d’octubre del 2014

DISTRAIEM-NOS UNA MICA

Enmig de tanta feina i il·lusió pel procés sobiranista...
Enmig de tanta feina i nervis pel concurs de castells...
Enmig de tanta feina i més feina pel principi de curs escolar...
Deixeu que m'assegui al sofà, i gaudeixi cada dissabte a la nit de l'"Oh, happy day"!!
Sí, què passa... m'agrada el programa, em distreu, em relaxa, m'emociona segons quines cançons i interpretacions... En la seva primera temporada, vaig anar-lo seguint: grans Messengers, curiosos Ol'green, mítiques Geriona... sense oblidar els altres cors participants! Està clar que no vaig votar Deudeveu, oi?
Però ara que aquest programa comença de nou, amb nou corals més, hi ha més motius que abans per seguir-lo. Hi participa Cantabile, el cor de noies del Cercle Catòlic de Gràcia, on hi canten conegudes i amigues. Els hi desitjo molta sort! A per totes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada