dissabte, 13 de juny del 2015

INTERESTELLAR

Pel·lícula de ciència ficció d'en Christopher Nolan que ens porta a una Terra assolada per la sequera i amb poques possibilitats de supervivència. Un pagès, que, oh quina casualitat, havia estat pilot de la NASA, arriba a ser el líder del grup que ha de trobar un nou planeta per viure-hi, gràcies a l'aparició d'un forat de cuc.
Em feia una mica de por veure aquest pel·lícula. El tràiler no m'havia acabat de convèncer, ja que la combinació d'escenes em portava a imaginar una pel·lícula on no s'entenia res de res. Juntament amb la seva durada, gairebé tres hores, la van descartar quan tenia la possibilitat d'anar un dia al cinema. Però a casa és una altra cosa, i m'hi vaig atrevir.
Gran encert. Em va agradar força. molt. No abusa dels efectes especials, i emociona en molts moments. Cert també que té el seu moment en què no s'acaba d'entendre el perquè o com de les coses, i això la desvirtua una mica, però si haguessin optat per una solució més simple, potser hauria estat massa típica i facilona. En alguns moments em recorda a Contact, una de les meves preferides, on repeteix protagonista, en Matthew McConaughey, ja és casualitat... Però en definitiva, molt bons minuts de cinema ben emprats (sempre que t'agradi la ciència ficció, és clar...!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada