dimecres, 18 de maig del 2016

ANIVERSARI DE PÚBLIC

Com qui no vol la cosa, aquest passat diumenge la colla de la Vila de Gràcia va arribar als seus 19 anys (l'any que ve 20, festa grossa!).
Si les últimes temporades, la meva aparició era purament simbòlica, aquesta va de camí a superar-ho. No és per fer-ne bandera, sinó que simplement les etapes tenen principis i finals, i tot i que de cap manera tanco la castellera, és evident que estic clarament a la reserva.
A l'actuació, com a novetat respecte els altres anys va ser la meva presència però de públic estrictament parlant. Vaig dubtar una miqueta en si baixava amb camisa o no, però la meva filosofia m'ho va impedir. Sense haver anat a cap assaig, baixar a fer el número, que em posin davant de gent que s'ho està currant (pel simple fet d'alçades), em sembla lleig. Així que vaig anar-hi vestit de carrer a gaudir d'un aniversari únic!
Poques colles es poden plantejar a aquestes alçades de temporada una actuació com la gracienca: 2d8f, 5d8, 7d8 i p6. Francament impressionant. I compte, que es va desmuntar ni més ni menys que el 3d9f!!! És que arriba a completar-se i som portada de diaris castellers! El fet de plantejar-se'l ja diu molt de la feina que s'està fent. Així que per molts anys i a seguir així, que segur que en tornarem a parlar!
PD. Sense camisa, però present a la soca del 3d9f, només faltaria...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada