dimarts, 17 de maig del 2016

VINT MIL

Quan queda poc per celebrar el desè aniversari d'aquest bloc, les casualitats fan que s'hagi arribat a les 20.000 visites. Això vol dir que vint mil vegades algú ha connectat amb aquest bloc. Es podria pensar que caram, déu n'hi do, quina passada... però no ens deixem enganyar per aquest número, perquè és només això, un número.
Aquestes vint mil visites no són, ni molt menys, lectors. Segurament, d'aquestes vint mil, s'han quedat a llegir alguna cosa,... no sé... potser dos-cents? No crec que siguin massa més. Qualsevol persona que arribar aquí per casualitat, ja compta! Sigui perquè estan clicant la pestanya de "següent bloc", sigui perquè arriben de rebot pel cercador... D'aquí tots els visitants de Xina, Kurxistan i la resta de països del món.
També cal comptar en aquest nombre, totes les vegades que hi he entrat jo des d'algun ordinador quan encara no havia marcat l'opció "No comptis les visites quan sigui jo".
De visionats del meu bloc hi ha dos grans blocs. La temporada intrèpida de Món Jove, quan alguns companys entraven a veure què deia, i quan publicava alguna entrada al facebook, provocant, llavors sí, un allau de visites. M'agradaria poder publicar-ne més allà, però en el fons, per mot que escrigui aquí, tampoc m'agrada ni fer-ne publicitat ni ser llegit. Quina paradoxa més incoherent, no?
Sigui com sigui, benvingut el 20.000!!! Se n'haurà adonat, qui hagi estat?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada