dimarts, 19 de març del 2019

QUI M'HA ENREDAT?

Sense comentaris... Em llegeixo i rellegeixo el comentari de l'entrada publicada a mitjans de gener, GOT is coming. Deia així: "Ara que sé que s'estrena el 14 d'abril, em poso de repte haver visionat tots els capítols per tal d'anar fent un escalfament previ al final". I afegia a continuació: "És un repte difícil, donat el temps que queda, la quantitat d'episodis i els meus horaris". Quines paraules...
Doncs bé, no sé exactament com va anar la cosa, però la qüestió és que mentalment vaig canviar la data del 14 d'abril pel 14 de març. Sí, el meu subconscient em deia que la darrera temporada començava la setmana passada. I clar, ja em veieu alguns caps de setmana fent autèntiques maratons de capítols (bé, exagero una mica... com a molt, dos i mig algun cop molt puntual)... però la qüestió és que he estat moltes nits aguantant per tal de tenir vists tots els capítols abans de l'estrena final. I repte difícil, però aconseguit. Tres dies abans de la falsa data, l'onze de març, vaig veure el que era l'últim de la setena temporada. I patapam! Resulta que l'estrena és el 14... però del mes d'abril! En quin moment em vaig confondre? Com pot ser que em despistés d'aquesta manera? Per què no he estat atent als tràilers, ja que allà m'hauria donat de l'error?
Bé, sigui com sigui, ho he fet. I la veritat és que tot i la genialitat de la història, dels llibres i de la sèrie, crec que és evident que a mesura que avançaven les temporades, s'anava perfeccionant més i més. Les dues últimes són fantàstiques, l'última és senzillament esplèndida. Tindrem un final digne de l'èpica? Doncs ens haurem d'esperar uns dies més amb els que no hi comptava. A veure si quan comencin ja m'hauré oblidat d'on érem... Segur que no!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada