dijous, 5 de gener del 2023

FA 20 ANYS... 2003

El 2003 el vaig viure amb els 30 anys acabats de fer, una edat que interiorment ja em feia preguntar sobre l'avinentesa de seguir anant de colònies i fer de monitor. Ara, vist en la distància, crec que m'ho preguntava però m'importava un rave la resposta, perquè encara tenia corda de monitor per una colla d'anys més. Eren les quartes colònies de Món Jove, amb el Twiki de les galàxies, a les portes de l'època de les vaques grasses que començaria el curs següent. Increïblement, vaig tornar a Jordi Turull (la insistència d'un molt bon amic) per unes colònies a Menorca, però la sensació de mercenari va ser gran i no les vaig gaudir massa.

Mig relacionat amb el lleure, aquell any una part de les vacances van ser a la Vall de Pineta, ja que volia compartir aquell entorn. Bonic és poc. Un record especial per la pujada a Marboré, i que un cop a dalt, em vaig posar a córrer per arribar fins el llac quan ja no podia dir ni fava.

A nivell escolar, he de destacar que les obres de teatre d'aquell any, Els tres mosqueters (la primera que va ser espectacular) i el Rei Artur, es dona la coincidència que seran justament les d'aquest any 2023. Vint anys després, es renovaran.

El 2003, després d'un altre any casteller complicat, es comença a preparar una nova candidatura per ser cap de colla. Amb el 4 de 8 descarregat però la colla fragmentada i cansada, era un repte que agafaria que em va desgastar tant que encara ara ho arrossego. Però bé, això serà el 2004. El 2003 combina el millor moment que és el primer carro gros descarregat amb molt mal rotllo.

A Can Barça s'acaba l'era Nuñista per donar pas a un tal... Joan Laporta. Aviat començaran els grans temps culers. I és clar, a nivell d'oci, l'estrena de El senyor dels anells va ser un dels millors moments de l'any, retornant i presentant al món una història èpica i meravellosa, que encara avui està donant fruits.

A nivell mundial, el més destacat és el No a la guerra, centenars de manifestacions al món.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada