diumenge, 9 d’abril del 2023

TEMPS DE JOC

Completat el primer trimestre del 2023, anem a fer una repassada de com van les estadístiques dels jocs que vaig fent de distracció, una cosa tan necessària sempre, però que aquest any és imprescindible.

Oblidat totalment el paraulògic, va ser substituït sàviament pel wordle. Com explicava a la primera entrada de l'any, el canvi de mòbil va provocar la pèrdua de les ratxes assolides, i després d'un primer intent de controlar-les fent sumes imaginàries, més val partir de zero. Cal dir que en alguns casos, m'he oblidat jugar, però només en el cas del wordle català i anglès, t'ho compten i et fan començar de nou. Això afavoreix, evidentment, els altes (els castellans i el de l'ARA). I com van les coses? 

El català està ara al 99% d'encerts, amb una ratxa màxima de 34 que estic allargant cada dia (no és molt, ho sé, però cal tenir en compte el què he dit dels dies oblidats); en el de l'ARA, fa res vaig perdre i la ratxa s'ha quedat en 86 (ara estic recomençant, al 3), amb un 98%; el wordle anglès, estic allargant la ratxa de 25, amb un 98% (aquesta és l'única que recordo perfectament el rècord total, que és de 41); i finalment, les wordles en castellà: el normal, amb un 98%, una ratxa de 91 que estic allargant; el d'accents, un 100% d'encerts, amb una ratxa allargant-se des del 65 (de 121 jugades, així que no entenc el 100%, deuen arrodonir); i el científic, que teòricament és el més difícil juntament amb l'anglès, està amb una ratxa de 117 allargant-se, i un 100% d'encerts de veritat. Així, en tots estic a màxims (excepte a l'ARA). Veurem la propera vegada que en parlem, si tot segueix pujant o quins serien els rècords a batre.

I què se n'ha fet dels sudokus? Doncs vaig acabar el llibret que comentava a l'entrada anterior, amb un rècord de 78 seguits encertats. Amb el canvi de llibret vaig arribar a 24, i ara aquests dies de vacances estic retornant. Aquests rècords tampoc es poden comparar amb els anteriors, ja que abans el llibret contenia 6 nivells de dificultat, mentre que aquest en té només dos, però que serien entre nivell 5 i6 d'aquells antics. Per tant, aquests tenen més mèrit.

He deixat el Trivial (Cuestionados) pel final. Al gener explicava que era el nou joc al qual m'havia incorporat. No em puc queixar. En aquests tres mesos, he anat progressant contínuament. Després del primer mes sencer, vaig acabar en la posició 1787 (de 15000), al segon mes a la posició 818, el tercer a la 577, i actualment, que portem deu dies del tercer mes, estic a la posició 275. En qüestió de punt, ara en tinc 1144(el màxim assolit és 1213),però és un número que segurament pujarà una mica més. En total, partides úniques han estat 371, amb 219 victòries (59%). M'agradaria millorar, però és que hi ha cada crack jugant, que flipa... I sobre premis, de 32 lliguetes públiques, he aconseguit 23 medalles (3-13-7), el què vol dir que quedo entre els tres primers en un 72%, gairebé 3 de cada 4. En les lligues privades, la cosa és més difícil (només una medalla, de plata, en 13 competicions). Seguirem superant-nos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada