dilluns, 29 d’abril del 2013

VETLLADA ENTRANYABLE

El passat dissabte es va organitzar un sopar amb ex-alumnes de l'Escola Pia Balmes, concretament de la meva generació, la del 72. Encara no fa un any es va realitzar una trobada molt gran, que fou un èxit. Però malauradament, no hi vaig poder anar, i em vaig quedar amb el cuquet.
De manera que quan es va començar a organitzar aquest sopar, m'hi vaig apuntar de seguida. Un cop arribat el moment, resulta que la convocatòria no havia tingut massa èxit, i ens vam trobar sopant quatre ex-companys, el Francesc, el Yago, l'Estel, i un servidor.
No negaré que al principi tot plegat era una mica estrany, però la veritat és que per a mi es va convertir en una bonica vetllada, entranyable, com dic més amunt. Van ser unes quantes hores xerrant, explicant què havia estat de les nostres vides, comentant coses d'actualitat, i tot plegat amb bona companyia i amb un bon ambient. Curiosament, es va parlar poquíssim dels temps passats a l'escola, suposo que, en part, ells tres ja n'havien parlat a l'anterior sopar. Però en definitiva, va ser una molt bona nit. Per alguna cosa havia de servir el facebook, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada