dimecres, 15 de juny del 2016

250 EUROS

Quin estiu! The Cranberries al Festival dels Jardins de Pedralbes, The Corrs al Festival de Cap Roig... Als primers vaig arribar a temps i els vaig poder veure i viure. Als segons no vaig tenir tanta sort. Al ser el 15 d'agost, i tenint encara dubtes de com organitzaríem les vacances, quan ho vaig saber ja no quedava ni una entrada.
Però fa pocs dies vaig saber que encara faltava un concert. Resulta que Simply Red també vénen a Catalunya, al Festival del Castell de Peralada. Ooooooh! Els Simply Red! Un altre mític grup que han estat la banda sonora de la meva joventut! Ja els he vist a Barcelona (un concert segur, no recordo més), i per tant, oportunitat per reviure les seves cançons i sensacions.
Ups, setze d'agost... quina data més intempestiva.... Però va, entrem al web. I és llavors quan se'm glaça la sang. Els ulls em surten de les òrbites. La respiració i el batec del cor s'alenteix per uns segons. El meu cervell es nega a assimilar allò que estic llegint.
Vols veure Simply Red? Doncs paga 250 euros.
250€!!
És que per molt que hi doni voltes no m'ho puc acabar de creure. No, no crec que aquest grup cobri un preu quan va a una ciutat, i un altre preu quan en visita una altra. senzillament és una estafa, un robatori i una presa de pèl.
Està clar que els organitzadors d'aquest festival són uns lladres de guant blanc. Són aquesta púrria de rics de la nostra societat que afavoreixen les desigualtats entre les persones. Són aquelles persones que després un dia surten als diaris fent-se fotos perquè han fet una donació a alguna entitat o organització que treballa amb el tercer sector. Quina barra!
I jo que m'escandalitzava per pagar el què vaig pagar pels Cranberries, i resulta que és una cinquena part! I també al·lucinava el preu dels The Corrs, però eren molt menys de la meitat que aquest!
És que al·lucino! I a sobre, estarà ple! Ple de gent rica, pija i xic, que potser ni coneixen el grup. Gent snob que no tenen problemes econòmics i que miren la gent de carrer per sobre l'espatlla. I un cop més, la cultura queda marginada i seleccionada només per a uns quants...
Senzillament vergonyós, però també preocupant que es permetin aquestes bestieses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada