dimarts, 28 de juny del 2016

EUROCOPA 2016 (PART 1)

M'agrada el futbol. No ho puc evitar. No tot, és clar, però competicions com  l'Eurocopa, m'agraden. Ho confirmo en el moment en què em trobo veient un bon tros de l'Hongria-Bèlgica. Sí, sí, no estem parlant de la final, o d'un partit on juga qualsevol equip contra la "Roja", sinó d'un Hongria-Bèlgica.
I ja que parlem de l'Eurocopa, fem-ho ara que ja només queden vuit equips, preparats per jugar els quarts de final a partir de dijous.
Primer punt important: Espanya no hi és... Ooooooooooh... Va caure eliminada per Itàlia, acabant ara sí, per fi, el seu regnat. Després de l'eliminació i ridícul del mundial de fa dos anys, tothom creia que guanyaria de nou aquesta competició. Doncs no. Primer va perdre contra Croàcia, condemnant-la a haver de jugar contra els grans (Itàlia, Alemanya, França...), però ja no ha calgut. Als vuitens, ja fora. Me n'alegro, bon vent i barca nova,
Segon punt: El triomf de les modestes. Entre els vuit millors equips, tenim Islàndia (Anglaterra adéu), Bèlgica, Polònia, Suïssa, i mig mig podem afegir Portugal, (que no cal dir que volem veure eliminada ja). Que bé que va aquest aire fresc i baixador de fums!!! Tal com ha quedat el quadre, això augura que a la final, algun d'aquests equips hi serà!! (segurament contra Alemanya)
Tercer punt: Quants gols als últims minuts!! N'hi ha hagut moltíssims, en partits empatats i que han acabat en victòria. Visca el futbol!!
Quart punt: Com és que el Barça no fitxa Hazad i altres jugadors que il·luminen? Apart de què estan marxant (Bartra, Alves...), a què esperem? I hem de seguir fitxant brasilers? Què pesats que són aquests directius!! Amb el bon paper que fa Brasil a les diverses competicions...
Cinquè i darrer punt fins que s'acabi l'Eurocopa el dia 10. A la porra vaig bé, vuitè classificat. Llàstima que tinc Croàcia com a finalista... Això em condemna a perdre... Però per ara és guai!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada