diumenge, 10 de juliol del 2016

EUROCOPA 2016 (PART 2)

S'ha acabat l'Eurocopa 2016. I patapam! Portugal campiona... Com pot ser? Però mirem-ho pel costat esperançador. Si algun cop Catalunya pot jugar aquesta competició, qui ens diu que no la podem guanyar? No fa massa va ser Grècia, amb un futbol horrorós, empatant gairebé sempre a zero... I aquest cop, Portugal, que excepte un partit, els altres els ha empatat, perdut o passat a la pròrroga o fins i tot als penals. Per tant, Catalunya també podria guanyar, és clar que sí.
Anem pels portuguesos. És injust que hagin guanyat? Doncs home, crec que sí. No han estat el millor equip de la competició, però el fet de què hagin aixecat la copa, vol dir que tampoc hi ha hagut cap equip que s'ho hagi merescut. Hi ha hagut equips que han fet molt bons partits, però han estat fets esporàdics, no hi ha hagut continuïtat, i quan passen aquestes coses, guanyen equips com Portugal. Aquesta injustícia es veu reforçada pel fet que no volia que guanyessin, i també em feia ràbia que degut a aquest sentiment, havia d'anar a favor de França, cosa que tampoc em feia ni mica de gràcia.
Que no volgués que guanyessin els lusitans és degut a què en el seu equip hi ha dues persones, en Pepe i en Cristiano, que justament com a persones els tinc a la sola de les sabates. Són esportistes que no són cap model per a ningú. Les seves gestes, paraules, tot... demostren actituds prepotents, xulesques o agressives. No m'agraden i no volia que guanyessin. Té nassos llavors que davant aquest despreci cap a aquests dos personatges, quan al minut 20 el senyor Ronaldo cau lesionat i marxa plorant del camp, a sobre em sàpiga greu... Com pot ser? Fins quin nivell de bonhomia arriba el meu caràcter? Sempre desitjant el pitjor per al CR7, i quan passa, em quedo amb cara de "ai, pobre...". El què em faltava per sentir!!! I a sobre guanyen!!
Per la resta d'equips, decepció rere decepció en els meus favorits... Alemanya per una banda, Croàcia i Bèlgica per l'altra... Com ja he dit, hi ha hagut moments gloriosos, però no hi ha hagut ningú que es mereixés guanyar la copa. Potser sí, Islàndia, no? Per coratge i valentia. Gal·les, la mateixa Bèlgica... equips que no comptaven i han demostrat que sort més il·lusió poden fer-te arribar ben lluny. Així que, què? Per quan Catalunya a l'Eurocopa? D'aquí 4 anys?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada