dilluns, 10 de desembre del 2018

MENTES PODEROSAS

M'empipa que m'enredin, però sobretot m'empipa veure pelis sense tenir més referència que el tràiler. Mentes poderosas es va estrena aquest estiu passat i l'altre dia la vaig veure. Un cop ha passat , me n'adono que no vaig saber llegir entre línies el què estava veient, l'enèsima pel·lícula de grup de joves (aquests amb poders) que s'enfronten al poder establert del moment. No us sona? Els jocs de la fam, Divergent, El corredor del laberint i tantes altres pelis que van sobre el mateix, cada una des d'un punt de partida diferent, però el mateix al cap i a la fi. I clar, com és que no vaig veure el què em va fer enfadar més? Els exemples que he posat de pelis semblants, totes han estat trilogies, no? Doncs resulta que aquesta de Mentes poderosas són en realitat, vuit llibres!! mare meva! Per això m'empipa també el fet de desconèixer aquestes coses abans de començar la sessió al sofà de casa. I és que si ho hagués sabut, potser no l'hauria vist. Hauria esperat a veure si la història seguia,no fos cas que em trobés amb un altre exemple similar al d'Airbender.
Però què hi farem, ja està fet, no? Així que ens trobem amb un futur on moren gairebé tots els nens del planeta, i els que sobreviuen tenen poders diferents, de manera que el govern de torn els vol tenir controlats a alguns, mentre que els més avançats els volen convertir en soldats. Fins que apareixen les rebel·lions, i els diferents grup que volen canviar la situació.
La peli va entrant, et va distraient, però a mesura que avança es va desfigurant tot una mica i cau en els típics recursos de totes les sagues semblants que hem anomenat. La veritat és que ha tingut tan poc èxit que es posa en dubte que es continuïn filmant les altres parts. Per una banda sap greu, però per l'altra penses que tampoc les torbarem a faltar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada