diumenge, 4 d’abril del 2021

QUI NECESSITA NETFLIX?

No es pot viure sense Netflix, deixa anar una nena a classe. 11 anys. Aquesta i moltes perles més deixen anar sovint en moments de distensió. Però podríem reflexionar en quin món vivim, quin exemple estem donant els adults a les noves generacions. No us enganxeu als mòbils, els diem. I després no paren de veure com els adults estan tota l'estona amorrats a les pantalletes.

En qüestió de televisió, mil exemple més. L'arribada de plataformes de pagament ha fet que molta gent adulta (només per l'edat, no pas el cervell), faci com volen els nens, aconseguir tenir-ho tot. És que si X ho té, jo també. Que tinc aquesta tele i XY s'ha subscrit a un nou canal? Doncs jo també, només faltaria. Quina és la darrera moda? Doncs jo també. I això de les sèries de tv és evident. Ara vagis o vagis, a la feina, amb amics, amb família, sempre s'ha de dir i repassar les sèries que estàs mirant a la televisió. Jo sempre he al·lucinat amb gent que comença a dir tot el què mira i penso... "però ja dorms, tu? O menges? O treballes? O tens fills/es?" Perquè d'on treuen el temps per veure tot el què diuen que miren? O també fan com els nens, que menteixen i fan veure que ho veuen quan no és veritat... Tot és possible, i segur que hi ha de tot.

En el meu cas, quan surt el tema a la conversa i dic que no tinc Netflix, ja se sorprenen, em miren amb cara de "ja ha sortit el raret,,." Però és que... per què el vull? Sí, clar, segurament que hi ha sèries de molta qualitat que no veig per no tenir-ho, però... és que no em fa pas falta!

I és que justament ara, sense Netflix, estic mirant de seguir quatre sèries diferents! Diria que mai havia estat pendent de tantes. Si no tinc temps per veure-les, per què necessito res més? Si ja tinc aquestes, per què he de pagar per més? Jo ja estic feliç i content. I si no en fan cap que m'interessi, doncs ja faré alguna altra cosa de profit.

Ara mateix estic en la segona part de la desena temporada de The walking dead, que està sent la pitjor temporada de totes. Seguim amb Falcon and the winter soldier, de l'univers Marvel, que ha substituït Wandavision i està creant unes sèries de gran qualitat. A més, aquesta setmana ha començat la segona temporada de l'spin-off de Merlí. I per últim, per aqeulles nits sense res a fer, anem veient capítols de 911, una sèrie sobre bombers de Los Angeles i totes les emergències que es troben, algunes d'elles dignes del millor cinema de catàstrofes. A mesura que es vagin acabant temporades, en farem alguna entrada comentant-les individualment. 

Per tant, amb això, i sabent que d'aquí ben poquet tindrem noves temporades de The handmaid's tale i d'Stranger things, la veritat... qui necessita Netflix? (apart dels snobs)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada