dimarts, 30 d’abril del 2024

12 DE JULIOL

A veure... si no fos perquè és veritat, hom podria pensar que és una broma. Però no. Juny de 2008. L'Avril Lavigne ve a Barcelona a fer un concert. En aquella època, a la dècada dels meus trenta... ufff... genial. Però com bé se sap, el concert es va suspendre. I no ha estat fins 16 anys més tard (SETZE!!) que ha decidit tornar. Ni jo estic als 30, ni ella en els 20. Però és igual, és un concert que no em penso perdre per res del món, després d'esperar tant temps. El 12 de juliol, cap a concert, dins el festival Cruïlla.

Però espera, que surt el programa del festival de Cap Roig. A veure... ostres, venen The Corrs! Aquests han anat venint més sovint, però ja toca anar-los a veure, no? Ep... cooom? Quin dia? Doncs sí. El divendres 12 de juliol. A veure.. és que l'estiu no té més dies? De debò han de programar aquests dos concerts el mateix dia? Com pot ser? Però bé, paciència. Passat l'enuig penso que els irlandesos no són tan cars de veure, i que l'Avril va davant. Però ostres, realment, quina mala sort, no?

I ara què dius? Ah, sí! Que Dagoll Dagom fa 50anys, sí. I ho celebren reposant per última vegada Mar i cel. Sí, ha costat però ja tinc les entrades pel desembre. Què? Ah, que fan un espectacle recopilatori al festival Grec de Barcelona? Guau! Amb cançons de tots els seus espectacles més famosos, amb la majoria dels seus cantants principals. Atents a quan es posin a la venda, d'acord? Quin dia és? Dotze de juliol. És una broma, no? 

Doncs sí, tres dels concerts més especials que em podria tirar per la cara es fan el mateix dia a la mateixa hora. És increïble. Com es pot ser tan "gafe", si us plau! Bé, una mica de trampa. El de Dagoll Dagom es fa tres dies, així que podré anar-hi. Però això no treu lloc a què coincideixi en el divendres juntament amb es altres dos. Per cert, en primera instància, aquest estiu es volia fer un viatge dels Castellers a algun lloc fora del país. Al final no es fa, però endevineu quin dia estava al mig del viatge? Exacte, el 12 de juliol. Si arriba a tirar endavant, em podria haver quedat sense cap dels tres. Així que per si de cas, no dic res més, per si encara peta alguna cosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada