dimecres, 10 de juliol del 2013

RETORN AL PASSAT

Aquests primers dies de "descans" estival m'ha permès assolir un objectiu que feia temps rondava pel meu cap. Des de fa mooooooolts anys, podríem dir que... uns 20? que tinc un tocadiscos. Sí, sí, allò que servia per escoltar música abans que existissin els cd's i, és clar, internet.
La qüestió és que des de que tinc la seu casolana a Roquetes que mai l'havia tornat a endollar. I aquesta setmana passada, li vaig buscar sortida de cable, vaig connectar els altaveus i vinga, a rodar!! Bé, rodar, rodar, li costa una mica al principi, però després ja circula amb normalitat. Ostres, quins records tornar a sentir els discos de Detectors, Sau, i tota la col·lecció de discos que encara conservo... una vuitantena!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada