diumenge, 13 d’octubre del 2013

AVATAR

Finalment, després de força temps, l'altre dia vaig veure Avatar, una de les pel·lícules de més renom del 2010. Independentment de la seva qualitat, és una d'aquelles pel·lícules espectaculars, amb molts efectes visuals i espectacularitat, que als amants del cine comercial i de ciència ficció ens agrada veure. Però d'aquelles coses que passen, han hagut de passar tres anys per a què un servidor la vegi.
Fins i tot des de que me la van deixar, ha passat gairebé dos mesos, ja que els 162 minuts de durada em frenaven dia sí dia també. I és que a mesura que passava el temps, les meves expectatives anaven baixant, i per tant, no esperava gran cosa de la pel·lícula.
Suposo que per aquest motiu, quan va acabar, vaig estar content, i em va agradar més del què em pensava en un principi. No tenia massa idea de l'argument, així que també em va semblar correcte. La dosi d'aventura és proporcional al de la imaginació dels guionistes.
Ara diuen que faran una segona i tercera part. La veritat, tampoc crec que calgui...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada