dijous, 28 de juny del 2018

MUNDIAL DE RÚSSIA (2)

Acabada ja la fase de grups, setze equips continuen vius, i setze ja són a casa de vacances. Què
diferent seria si els partits duressin 90 minuts!! Aquest any, amb la conya del VAR, els partits arriben fins els gairebé 100 minuts! I això, en molts casos, ha provocat canvis en el resultat del partit, així com en la llista dels 16 que segueixen al mundial. Sense anar més lluny, sense els minuts d'afegit, Espanya ja seria fora, per posar un exemple qualsevol. Però ara, no només jugaran els vuitens, sinó que han quedat enquadrats en una meitat de competició assequible. Quina sort! La sorpresa que ha estat la dificultat per guanyar dels favorits, s'ha vist completada amb l'eliminació d'Alemanya a la primera. Déu n'hi do! I això que van tenir la sort de guanyar un partit al minut 96! Però de res els ha servit. L'actual campiona, al carrer!
Pel què fa a la meva porra, vaig fatal. Tot i tenir 12 dels equips pronosticats com a classificats, la manera com han quedat (primer o segon), fa que no es combinin com jo desitjaria, així que poca cosa a fer.
Així que ara faré la meva porra domèstica. Vaig a dir per qui em decanto a cada partit de vuitens, a veure quants n'encerto. El criteri pot ser doble: o bé és l'equip que vull que passi (encara que cregui que no podrà) o bé serà l'equip que crec que passarà (encara que pensi que ho faci l'altre). Quin embolic, no? Quina manera de complicar-ho. Aquí va el meu pronòstic o il·lusió:
Uruguay - Portugal: URUGUAY  (vull i crec)
França - Argentina: ARGENTINA  (vull però no crec)
Croàcia - Dinamarca: CROÀCIA  (vull i crec)
España - Rússia: RÚSSIA  (vull però no crec)
Brasil - Mèxic:  BRASIL  (vull i crec)
Bèlgica - Japó:  BÈLGICA  (vull i crec)
Suècia - Suïssa:  SUÏSSA  (vull i crec)
Anglaterra - Colòmbia:  ANGLATERRA  (no sé si ho vull ni si ho crec)
En parlem el dia 3 de juliol!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada