dijous, 7 de juny del 2018

CONSELLERA DE CULTURA

Aquesta setmana arrenca la feina del nou govern de Catalunya. llitant contra els d'allà i contra els d'aquí, esposen a treballar, i tots esperem que cada un dels seus passos vagi encaminat a assolir la tan esperada i necessària independència del país.
Entre l'equip de consellers i conselleres, hi ha, al departament de Cultura, la Laura Borràs. Justament a Cultura hi havia d'entrada l'exiliat Lluís Puig, però entre l'odi d'uns i la poca decisió dels altres, han posat a aquesta senyora al seu lloc. I què passa amb ella? Doncs que fa un parell d'anys, vaig tenir l'oportunitat d'escoltar-la com a ponent en la jornada de Lectura que organitza la FECC per a mestres de les seves escoles.
Jo llavors no la coneixia, i he de dir que em van agradar moltes de les idees que deixava anar per tal de fomentar la lectura entre els nois i noies a les escoles. Va començar dient: "Intento ser normal, però m'avorreixo de seguida". Tota una declaració d'intencions en defensa dels culs inquiets i dels què volem anar més enllà del convencional o del que sempre s'ha fet.
Va posar exemples de com no havia canviat l'escola en vint anys, quan la seva filla portava a casa els mateixos deures que ella! Ens va mostrar les grans imatges en contra de les tecnologies que acompanyen aquesta entrada. També em va cridar l'atenció com es posicionava en contra de les lectures obligatòries. I ens parlava molt dels booktubers, sobretot tenint en compte que la seva filla és una de les més guardonades.
La qüestió és que em va agradar com parlava i el què deia, de manera que he de dir que sembla una bona aposta en aquest govern. A veure si aconsegueix fites importants, la deixen treballar i no ha de renunciar als seus principis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada